Jumat, 21 Oktober 2016

Katalog Promo Sophie Martin Terbaru

Katalog Promo Sophie Martin Terbaru  - Perancang kasut Yongki Komaladi berjaya mencapai dua anugerah dalam Laga Reka bentuk Kasut Antarabangsa (International Footwear Design Competition/IFDC) ketujuh di Guangzhou, China, pada 1-3 Nov 2016. 

 " Ini kebanggaan sendiri untuk aku serta untuk Indonesia, " kata Yongki dalam perbualan lewat saluran telefon dengan Pada di Beijing, Isnin malam, 1 Nov 2016. 
Perancang kasut kelahiran 8 Ogos itu mencapai anugerah untuk kelompok kasut anak serta kasut enjoy wanita. " Ada kurang lebih 20 jenis kasut yang aku paparkan. Dua puluh jenis itu adalah hasil seleksi dari demikian karya di Jakarta serta Surabaya, " tutur Yongki. 

Sisa jenis itu memberi, Katalog Sophie Martin November 2016 dalam laga itu, tak ada topik spesial untuk tiap-tiap karya yang dilombakan. " Pada umumnya sahaja, yaitu transformasi globalisasi, " tuturnya. 

Yongki menjelaskan apa yang dicapainya menunjukkan rancangan putra Indonesia tak kalah oleh rancangan negara lain. 

 " Masa market bebas mustahil kita elakkan. Serta untuk menghadapinya, butuh inovasi yang terus-terusan dalam tiap-tiap apapun yang kita rancang, apakah itu kasut, beg, serta baju, " tuturnya. 

Yongki memberi, Indonesia memiliki pelbagai budaya yang bisa jadi sumber ide dalam berkarya serta sumber inovasi yang bakal dibangunkan dalam satu rancangan, termasuk juga kasut. " Itu modal begitu besar, serta terang, reka bentuk kita itu original. Tak seperti sebagian negara yang cuma meningkatkan product dengan motif mengikuti karya lain, " katanya. 

Lelaki yang memulakan karirnya dari mereka bentuk kasut lelaki itu optimistik product Indonesia dapat berkompetisi dengan product negara lain, Katalog Sophie Martin November 2016 asal disokong prinsip kuat dari semuanya pihak, termasuk juga kerajaan, dan kepercayaan dari pakar perniagaan sehubungan untuk selalu berinovasi serta berkreativiti. 

 " Globalisasi, market bebas, tentu ada nilai positif serta negatifnya, tergantung bagaimana kita menyikapinya, " papar Yongki. 

Disamping itu, Konsulat Jeneral RI di Guangzhou, Ratu Silvy Styletri, berkata pihaknya sentiasa berupaya mengenalkan serta mempromosikan product kreatif serta product lain dari Indonesia.

Baca Juga

Katalog Promo Sophie Martin Terbaru
4/ 5
Oleh
Tampilkan Komentar
Sembunyikan